sjuk

JAa idag så är man bara hemma och segar.. För jag har feber ch pissont ihalsen ..:( Men aa nyss drack jag varm oboy med grädde(A) Oh jg längtar faktiskt till snön kommer, bättre än detta vädret iaf..
Förut fick mitt ben kramp också:o jag sov så vaknade jag för det gjorde asont i benet och det känndes konstigt s´å typ låste det sig och massa:o en sen blev dte bra igen :) Idag får hästarna stå.. Och Förut var jag tvungen att springa med mamma ut för lillen och adde hade sprungit ur deras hage till Mary, eftersom hon är sto och dom hatar det.. Och Lillen hade på ngt sätt lyckats kmma in i hennes hage och han sprang som en JÄVLAIDIOT och försökte få tag i henne och bita henne och sheet, men då sprang hon till mig och mamma stoppade lillen, fyy fan stackarn hn var liiivrädd ch fatta in te vad som hände.. Men det gick ju bra iaf.. Så mamma släppte henne med mimer och rulle iist:) JAa idag blir det att bara ligai sängen och vara almänt död och lyssna på musik typ....  


Men nu ska jag viiila lite :) hej så länge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0