slappa

Jaaa nu är det bara slappa som gäller ;) Fast ska försöka plugga lite  också ^.^ Men aa iaf sen så ska jag åka och klippa mig.... :/ Vill iinte för kommer få as kort hår för det är asslitet!!! Men det är ett måste och nu hade tll och med mitt hår blivit långt nästan :( Detta = mindre bra.. Ajaaa fast hoppas det växer ut igen iaf , och bara det inte blir för kort;o Då .. Då...Då kuttar jag frisören(H) Så hon kommer inte våga ngt annat än att spara så mkt hon kan :d  Ajaaa iaf dacke får vila idag, för orkar verkligen inte, jag vill bara sova och jag är sååå jävla sur, men vet inte på vad?! Bara är och stör mig på allt, och aaaaa..
jag orkar verkligen inte blogga men ni kan iaf få en bild på mig från idag ^^

 en cp-bild men ajaa


/alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0