somnar snart

Skolan klar för idag, och kom hem för en timme sen(?) Shiit vad tiden gick snabbt då:o Aaa skolan idag har la vart rättt slapp, två lektioner typ sen åkte vi till badhuset. Jag var faktiskt med för en gångs skull, det är ju bara 9an kvar och då får man fsn sattsa lite. Vi skulle livrädda en docka, jag fick faktiskt upp den , problemet kom sen när jag skulle livrädda "medvetslösa" emma HAHA asså gud jag dänkte åde mig och henne rätt rjält;)
Sen så bestämde vi ossför att vi skulle ta 2;an hem till skolan ist för 1;an för den andra tar typ 40 minuter? och då hade vi ju kommit as sent till skolan, och då kunde vi bara sagt vi råkat ta fel buss hahaha, så vi fick alla som skulle åka bussen att ta tvåan men då var det ettan endå, såå där var vi inte så smarta endå ...
Och jooo idag kom skolkatalogen till lärarna och vår plojjbild blev faktiskt ganska grym ;)


Men jag orkar inte skriva mer flör jag måste plugga nu , hat bra :D pussssssssss /////ALICE

Och örlåt för att jag inte skriiver så roliga inlägg men denn veckan har variiit såå sjukt mycket saker och sheet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0