super

Ja nu är jag inne :D Vaknade vid 9 med emmis () Vi hade fan somnat med öppet fönster, utan dratt ner gradinen och tänd lampa så trötta va vi igår... Vi åkte upp och red i janettes paddock också , super kuul, men dacke var ju rätt busig, och bockade lite och skutta men med mycket arbete på stora , små volter och öka minska och avsaktningar fick jag allt kontroll över honom så han kunde tänka på annat^^ Jo så överraskade jag ju jessi förut ör hon visste inte att vi hade köpt häst, och mamma sa attt voi inte hade köpt häst.. Och hon blev as sur.. Sen kom hon hem och jag ba: aa jessi jag måste visa en sak så satte jag händerna för hennes ögon och gick ner till hagn, hon blev super glad hahah Även fast hon inte kommer kunna börja rida henne på nästan 2 år men xd
Nu måste jag göra läxa också !!! Och faa vad jag är taggad jag och nathalie ska kanske på språkresa till malta och vi ska åka på infomationsmöte om det på onsdag i gbg:D



ajaa puss måste dra mig hejj /alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0