Träningen

Faan vad glad jag är:D:D Detgick hur bra som helst på träningen ! Vi övade på att hoppa rakt spår, en studsserie med två hinde roch två bomar, och sen serie, med 4a hinder, typ kominationer..:D Ah iaf han skötte sig as bra, och jag ar arbetat as mkt ed galoppen nu det sista och man märkerr verkligen skildnad!!! Han går i form och hur avslappnad som helst i galoppen och jag kan till och ´med driva på utan att han får cp-ryck ^^ Ganska bra det:d

Och jag fick faktiskt beröm.. För att jag lyckats "rida in" honom på 3-4månader, och nu hoppa 60-70 och han litar på mig och gör allt som jag ber honom om. Och han sa också att jag är hur nogran som helst med allting och vågar och att jag sitter bra och rider asfint(A)
Nästa helg blir det en ´cleround på högås jag tror det blir 50 och 60 cm, sen tror jag att jag ska anmäla mig till tränings tävling 24 oktober i trollhättan också(A) Och jag ska inte hopppa högt för det är inte det jag ska göra, utan bara för att han ska få känna hur det är att komma ut till många olika platser och lära sig att inte vara nervös och spänd på nya platser.. Det jag måste öva på är att ställa honom på rakt spår för det tycker jag är ASsvårt.... Men det kommer nog ngn dag:D

Nu väntar jag på att angelika ska komma hit så ska vi åka ut till Emma och se på massor med filmer hela kvällen typ ;)
HAHA juste Dacke fick på sig ett knallrosa täcke bara för att de andra var blöta och shet haha min lille gay-häst(A)
Och en sak till jag måste lära mig är att klippa/_rycka manen !!! Det märkte jag igår att jag inte kunde..:p Men allt kan man inte och man får göra sina misstag, för det är de man lär sig av :p


Puuuuuuuss hejj //alice

Kommentarer
Postat av: andreaa

hihi fin blogg :D

2010-09-18 @ 13:34:15
URL: http://andreaadiin.blogg.se/
Postat av: andreaa

sv; hihi ja han är ganska söt (a)

2010-09-18 @ 13:41:35
URL: http://andreaadiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0