trött...

Jag är faktiskt trött:o kanske kan somna TIDIGT ikväll. Det behöver jag... Jag kom nyss hem från en ridtur i janettes paddock, det gick la sådär... Asså Dacke va CRAZY:O Han bocka i galoppfattningarna rejsade stog på stället och galoppera och gjorde typ pirruetter elr ngt liknande:o Aja fast det var ju kul på ett sätt att se att det fanns lite liv i han xd Men till slut galopperade jag mycket så han fick galoppera av sig lite för det var där och i traven han inte kunde vara lugn, och efter jag gjort det så gick det fint fint! Och imorgon blier det kent träning:d och lovisa ska sova hos mig så hon är med me kameran i högsta hugg hoppas jag '^^ Men aa detta är vad jag har att skriva ikv  för nu ska jag äta :D puss hejj /alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0