yesss

Ja kom nyss in efter en härlig ridtur med mamma och jessi, elr ah härig? Jessica ae dampet och skrek och grin och sa: avrför vntar ni inte ni går ju as snabbt ...
medans hon satt där bak och lät mimer gå och käka gräs lite över allt, och satt dr bak och vissa så blir hon as sur på oss:o Aja den ungen man vet ju hur hon är... Det gick iaf asbra :d Förutokm att jag höl på att flyga av en gång... Och han bockade 4 gånger innan dess:o Jag evt inte riktigt vad som hänt md han faktiskt haha.. Han blir la som han umgås vad vet jag ?(H)
Skolan idag var rätt slapp, först språk, sen skoljogg, rast i 2 timmar sen idrott sen prov:o Assådet där provet asså.. Först kunde jag nästan ingenting , men sen när jag satte mig ner så svarade jag iaf på alla frågor(A) Fast får erkänna att jag smygkolla på angelika kanske 3 gånger(A) men schhh det får ingen säga , aa if och det var 17 frågor och jag skrev 5 A¤ :O på ett jävla prov:o Det är inte normalt för att vara mig .. men ajaa.. Får se hutr det går:d

Nu kom jag på att jag har glosor:o måste plugga på dom ju :o


/alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0